یزدفردا :كاركنان اداره كل آموزش و پرورش روز خبرنگار را گرامي داشتند.

به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش استان يزد به مناسبت 17 مرداد سالروز شهيد صارمي و روز خبرنگار جمعي از مسئولان اداره كل آموزش و پرورش با حضور در رسانه هاي خبري، خبرگزاري ها و مطبوعات استان با اهداي شاخه گل به خبرنگاران ، اين مناسبت را گرامي داشتند و روز خبرنگار را به خبرنگاران اين رسانه ها تبريك گفتند.

رئيس اداره روابط عمومي آموزش و پرورش استان اجراي اين برنامه رابرگرفته از ضرورت قدرشناسي از تلاش هاي صادقانه خبرنگاران در عرصه خطير اطلاع رساني دانست و افزود دستگاه تعليم و تربيت استان وظيفه خود مي داند در راستاي اشاعه فرهنگ قدرشناسي از عزيزاني كه آموزش و پرورش استان در زمينه هاي مختلف ياري مي كنند قدرداني و تقدير نمايد.

محمدرضا قانع افزود به همين مناسبت مديركل آموزش و پرورش استان يزد نيز با حضور در واحد مركزي خبر به خبرنگاران اين مركز اهدا كرد و روز خبرنگار را به آنها تبريك گفت.

وي خاطرنشان كرد مشاوران مديركل و كارشناسان روابط عمومي اداره كل و نواحي 1 و2 يزد با حضور در خبرگزاري ايرنا، جام يزد، روزنامه پيمان، روزنامه كيهان و باشگاه خبرنگاران جوان روز خبرنگار را به خبرنگاران اين رسانه ها تبريك گفتند.

قانع اضافه كرد اين برنامه در روزهاي آتي با حضور مسئولان اين اداره كل در ساير رسانه ها ادامه خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا